A Guess Amerikai ruházati márka és kereskedő. A férfiak és a nők ruházatán kívül a Guess egyéb divatos kiegészítőket is forgalmaz, például órákat, ékszereket, parfümöket, táskákat és cipőket.
[wp_ad_camp_1]
A Guess 1981-ben Georges Marciano álmaként kezdődött. Maurice-t, Georges testvérét először Georges kereste meg, hogy segítsen a termékfejlesztésben. Armand és Paul, akik szintén Georges testvérei voltak, felelősek a terjesztésért, illetve a reklámért. Armand terjesztést vezetett és Paul létrehozta a reklámot, mindezt házon belül. Georges tervezte a ruhákat, megspékelve a Guess stílusjegyével: világosabb színű, lágyabb és testhezállóbb farmer, mint a versenytársak esetében. Georges csak az exkluzívabb üzletekben, például a Bloomingdales-ban akarta eladni a Guess termékeit; míg a többi testvér úgy döntött, hogy szélesebb körű terjesztési stratégiát akarnak, amely magában foglalja az áruházakat is. Georges továbbra is szembeszállt a Guess termékek luxus kiskereskedelmi üzleteken és a társaságon belüli különféle szövetségeken kívüli értékesítésével. Georges 1993 szeptemberében hirtelen eladta testvéreinek részesedését 214,2 millió dollárért. A vásárlás finanszírozásához a maradék három testvérnek 210 millió dollárt kellett kölcsönkérnie. Pénzszerzés céljából a testvérek úgy döntöttek, hogy nyilvánosságra hozzák a Guess-t.
Armand később egy betegszabadság után, csendesen elhagyta a társaságot. 2015-ben Maurice visszavonult a cégtől, így Paul maradt az egyetlen megmaradt testvér a Guess igazgatóságában. Amikor Georges Marciano és testvérei sokkal fiatalabbak voltak, Franciaországban MGA néven boltok sorát nyitották meg, mielőtt 1981-ben Amerikában elindították a Guess-t, miután Georges Marciano először 1977-ben érkezett Amerikába. Legkelendőbb termékük az unisex farmer. Georges Marciano és testvérei Los Angelesbe költöztek.