A keresőmotor-marketing (SEM) az internetes marketing egyik formája, amely magában foglalja a weboldalak reklámozását azáltal, hogy elsősorban fizetett reklám révén növelik azok láthatóságát a keresőmotorok eredményoldalain (SERP).
[wp_ad_camp_1]
Megbízható keresőmarketing ügynökség várja önt is a mokeropt.hu weboldalon, ezért ne habozzon, keressen fel minket, ha önnek is SEM-re lenne szüksége jó áron. A SEM beépítheti a SEO-t, amely módosítja vagy átírja a weboldal tartalmát és a webhely architektúráját, hogy magasabb rangot érjen el a keresőmotorok eredményoldalain, javítva a kattintásonkénti fizetés (PPC) besorolását. A keresőmotorok marketingje több módszert és mutatót használ a webhelyek optimalizálásához. A kulcsszókutatás és -elemzés három „lépést” foglal magában: annak biztosítása, hogy a webhely indexelődjön a keresőmotorokban, megtalálják a legmegfelelőbb és legnépszerűbb kulcsszavakat a webhelyre és annak termékeire, és ezeket a kulcsszavakat a webhelyen oly módon használják, hogy azok generálják és konvertálják a forgalmat. A keresési észlelés hatása leírja a márka keresési eredményeinek a fogyasztók észlelésére gyakorolt azonosított hatását, beleértve a cím- és méta címkéket, a webhelyek indexeit és a kulcsszó-összpontosítást.
Mivel az online keresés gyakran az első lépés a potenciális fogyasztók/ügyfelek számára, a keresés észlelésének hatása alakítja át az egyes egyének márka benyomását. A weboldal telítettsége és népszerűsége vagy egy webhely jelenléte a keresőmotorokban, elemezhető a weboldal azon oldalainak száma alapján, amelyeket a keresőmotorok indexelnek (telítettség), és hogy hány linket mutatnak a webhelyen (népszerűség). A legtöbb keresőmotor a rangsorolási algoritmusainak valamilyen formájú link-népszerűséget tartalmaz. További információkat a keresőmarketingről és szolgáltatásainkról a mokeropt.hu weboldalon olvashat.