Az Opel Astra H sorozata még 2004-ben került piacra. Számos kialakításban gyártották ezeket az autókat egészen kilenc éven keresztül. Bár hosszú idő eltelt, ugyanakkor ma is ez az egyik legnépszerűbb modell a magyar használtautó piacon. Bár egy alapvetően könnyen szervizelhető, megbízható autóról van szó, ennek ellenére van néhány típushibája.
[wp_ad_camp_1]
Az Opel Astra H használtautókról itt tudhat meg többet! Az Opel Astra H karosszériáján nem gyakran jelenik meg rozsda, csak a nyugati import modellekre jellemző az ottani útviszonyok és az erősebb sózás miatt. Nem csak a karosszéria, hanem a beltér is hasonlóképp strapabíró, olyannyira, hogy a háromszáz-háromszázötven ezer kilométert futott modellek utasterén sem látszódnak komolyabb igénybevétel nyomai. Ezenkívül a kormánybőrözés és a pedálgumik is igazán tartósak. Természetesen vannak bizonyos típushibák, mint például az első ülések háttámla nyikorgása vagy a szivargyújtó tetejének zörgése. Ezeket a hibákat viszont könnyedén lehet orvosolni. Viszont vannak egyéb típus hibák, amiket nem ilyen könnyű helyre hozni.
Leginkább a 2007-es és korábbi modellekre jellemző a toronycsapágyak rohadása. Ezen típusok gyártása során gyenge minőségű, műanyag kupakokat alkalmaztak, amik alá a víz is befolyik. Ennek eredményeként a toronycsapágy szilentek szétrohadnak. Ez a probléma hanggal is jár, ugyanis zörög, szélsőséges esetben pedig akár át is szakíthatja a motorháztetőt. A későbbi modellek esetében gumikupakot alkalmaztak, viszont alulról ezeknél típusoknál is bekerülhet a víz. Éppen ezért bizonyos időközönként nem árt ellenőrizni. A kupak visszarakását követően érdemes tömítőanyagot is rárakni. Bővebb információkért látogasson el a ka-autoszerviz.hu weboldalra!