A Google Ads – kampány bárki számára kipróbálható, azonban a beállításokat optimálisan elvégezni nehéz, valamint a Google rendszere is jóval bonyolultabb, mint azt a többség elsőre gondolná. Éppen ezért azt javasoljuk, hogy kérje szakértő segítségét.
[wp_ad_camp_1]
A Google Ads – kampányokról bővebb információkat ezen a linken keresztül érhet el. Először is érdemes tisztázni mi is az a Google Ads, hisz az átlag felhasználó nem feltétlenül van tisztában vele. Alapvetően ez egy olyan online hirdetési szolgáltatás, ahol a hirdetők különféle rövid hirdetési kampányokat, videós tartalmakat, termékinformációkat tudnak megosztani a webes felhasználókkal a Google hirdetési hálózatán belül. A magyar lakosságának nagyrésze a Google – t használja. A hirdetések csak a releváns oldalakon jelennek meg, vagyis csak azok látják, akiknek valóban ezeket a szolgáltatásokat keresik.
Sokan ennek az új lehetőségnek a kapcsán úgy hirdetik magukat, mint kampánymenedzserek, azonban a nagy részük minimális tapasztalattal és szakmai tudással rendelkezik. Ha szakértőre van szüksége, nagyon meg kell gondolnia, hogy kinek szavaz bizalmat, hisz sajnos kevés az igazi hozzáértő. Az Ads – kampányok nem hiába olyan népszerűek, hisz nagy előnyük, hogy konkrét célcsoportoknak készülnek kor, földrajzi hely, nem és érdeklődési kör szerint. Csak annyit költ amennyit akar, hisz pontosan beállíthatók a kiadások. Akár önerőből is indíthat Google Ads – kampányt, azonban a továbbiakban nehéz boldogulni a Google bonyolult rendszerében, így azt javasoljuk, hogy mindenképp forduljon szakértőhöz, hogy ezzel pénzt és időt spórolhasson meg. A szakértő kiválasztása előtt pedig bizonyosodjon meg róla, hogy valóban egy hozzáértővel készül együtt dolgozni.