A Glamour-napok hihetetlen, 20-50 százalékos akciói minden tavasszal és ősszel vásárlók tömegeit csalogatják be a boltokba. Az effajta kuponoknak már évszázados hagyománya van, ám formailag nem sok minden változott azóta. Ideje volt hát, hogy ez a gyakorlat is átlépjen a 21. századba, létrehozva a közösségi funkcióval bíró kedvezményt, azaz a multi-kedvezményt! Hogy mire jó ez? Leegyszerűsítve a dolgot: a megvett mosószer vagy parfüm után kapott kedvezményt vadonatúj iPhone-ra vagy akár LG okostévére is válthatjuk.
Mindezt az Allyos nevű közösségi vásárlás applikáció teszi lehetővé. Az innovatív felület két elemből épül fel, egy Store és egy Social oldalból. A Store sok szempontból olyan, mint egy hagyományos webshop. Itt rengeteg termék található, melyek egy részét a Glamour-napi kuponokkal is megvehetünk a különböző üzletekben. Vegyünk például egy egyszerű Somat mosogatókapszulát vagy egy Braun hajnyírógépet! Ezeket itt ugyanúgy akciósan szerezhetjük be, előbbit mondjuk 900, utóbbit pedig 3.000 forinttal olcsóbban. Viszont ezt az összeget először nem zsebbe kapjuk, hanem az applikáció Social oldalán használhatjuk fel, ahol a valódi közösségi vásárlás zajlik. Ez az úgynevezett multi-kedvezmény. Azért multi, mert ez nem csak hagyományos kedvezmeny, hanem van egy közösségi funkciója is.
A Social platformon olyan magas árkategóriás termékek lelhetők fel, amelyeket az érdeklődők közösen vehetnek meg úgy, hogy az árat együtt dobják össze. De persze nem arra kell itt gondolni, hogy a kinézett Samsung okostelevíziót feldarabolják és elosztják a szilánkokat. Ha a díj betelt, a rendszer sorsolással dönti el, ki az az egy, akinek sértetlenül es ingyenesen hazaszállítják. Ezután jön az igazi csavar: a többiek sem veszítenek semmit, mert a betett összeget hiánytalanul megkapjak, és újra elkölthetik a Store oldalon. Mondhatjuk tehát, hogy itt az egyetlen vesztes a kapott kedvezmény, mert ebben az esetben elvesztette közösségi funkcióját, és ismét hagyományos kedvezmény lett belőle. Ez a multi-kedvezmény lényege.
A Social felületen bármelyik futó közösségi vásárlásba 350 forinttal lehet beszállni (hivatalosan $1), és ha nem szeretnénk, ennél többet nem is kell szánnunk rá. Ha mégis úgy gondoljuk, hogy egy Sony Playstation 5, egy Lenovo laptop, egy Dolce & Gabbana parfüm vagy egy kétmilliós Prada táska ennél többet is megér nekünk – növelve saját esélyeinket a kiválasztásra –, óránként maximum újabb 350 forintot dobhatunk be mindaddig, amíg a sok kicsiből össze nem jön a teljes kitűzött vételár, vagy amíg le nem jár a közös vásárlásra kijelölt idő.
Ha korábban már vettünk valamit a Store-ban, az utána kapott kedvezményt is használhatjuk beugróként. Szerencsés esetben tehát egy Persil mosószer vagy Domestos árából vehetünk magunknak egy vadonatúj Apple iPhone-t, LG 4K televíziót, Philips borotvát vagy lényegében bármit, amire vágyunk. Mostanra több mint 150 marka, áruház és üzlet listázza az áruit közösségi vásárlásra. Ha van rá elég érdeklődő, nincs olyan termék, ami túl drága lenne.
Ha kíváncsi lettél ezek után, mi mindent szerezhet meg a hazai tesztpiacon elstartolt, és már 92.000 felhasználóval rendelkező Allyos – SocialStore felhasználók közössége akár 350 forintért, próbáld ki az appot! A letöltés és a regisztráció egyaránt ingyenes.