A roll up szerkezet típusa
Számos roll up szerkezet létezik a piacon, melyek különböző igényeket elégítenek ki. Fogalmazd meg az igényed és kérj tanácsot szakembertől!
Olcsó legyen?
Akkor a Standard egyoldalas típus a megfelelő. Ez elsősorban promóciós célú, rövid távú felhasználásra ajánlott szerkezet, ahol a fő szempont a reklámgrafika egyszerű megjelenítése a változó környezetben.
Reprezentatív legyen?
Az Exkluzív roll up szerkezetek magas minőségű, kifogástalan kivitelű termékek, amelyeket leggyakrabban prémium termékek vagy szolgáltatások reklámozásakor, nívós helyszíneken vetnek be.
Tartós legyen?
A PLUS jelzésű Standard roll up szerkezet jóval masszívabb, mint egyszer használatos társa, ezért éven túli használat esetén hasznos az erősebbet választani! Arról nem is beszélve, hogy ezekhez bélelt vászon táska jár, ami sokat véd a szállítások közben. Tovább növelve a hasznos élettartamot.
Feltűnő legyen?
A 300 cm magas roll up-ot ajánlom figyelmébe! A szem magasság fölé emelkedő extra magas grafikával együtt Ön is kiemelkedik a konkurensek reklámzajából! A termék fő előnyei, hogy a mérete miatt megnő a reklám vonzáskörzete és hatása. Gyorsabban érzékelhető lesz az üzenete. Megbízhatóságot, profizmust sugallva megerősíti az ügyfelet a döntésben. Arról az apróságról nem is beszélve, hogy a reklám elé álló érdeklődők nem képesek kitakarni a reklámot a mögöttük álló érdeklődők számára!
A roll up mérete
Általában a roll up termékek neve melletti szám a termék szélesség jelzi centiméterben. A magasság a legtöbb esetben 200 cm, azonban a trend a magasabb termékek irányába tolódik! Az alábbi méretek a legelterjedtebbek. A méretek minden esetben szélesség x magasság összefüggésben vannak megadva.
Roll up szélessége: 85, 100, 120, 150, 200 cm
Roll up magassága: 200, 250, 300 cm
Grafikai anyagleadás
Ahány ház, annyi szokás. Roll up grafikát is mindig a kivitelező kérésének megfelelően kell elkészíteni, azonban van néhány fogás ami sokat segíthet a Megrendelőnek!
– Kérj grafikai sablonfájlt. Ennek segítségével könnyen készíthetsz tökéletes grafikát.
– A leadott grafikai fájl ne tartalmazzon rétegeket!
– A fontok legyenek legörbézve!
– Kifutónak nevezhető részre csak a grafika alján van szükség!
– Vektoros anyagokhoz minden esetben csatolj JPG előnézetet!
– Használj fájlküldőt a nagyméretű grafikákhoz, például mammutmail.com!
A roll up nyomtatása
A roll up alapvetően beltéri reklámeszköz, ezért különösen fontos, hogy néhány alapvető kritériumnak megfeleljen a nyomtatás!
– Az alapanyag legyen fényzáró. Így ha fényforrás elé kerül a roll up, nem fog hátulról átvilágítani. A reklámüzenet olvasható marad. Legtöbbször ezen alapanyagok hátoldala szürke vagy ezüst színű.
– A front oldala a nyomatnak matt felületű legyen. Azért lényeges, mert matt anyagnál vagy matt laminálás után a beltéri neon vagy szpot lámpák fénye nem csillog a felületen. Fotózásnál a vaku fénye nem verődik vissza. A reklámüzenet olvasható marad.
– Érdemes oldószer mentes nyomdai eljárást választani ami szagtalan és fotóminőségű.
– Kerülendőek a vastag kültéri ponyva anyagok, mert ezeket nem minden szerkezet tudja betekerni és kellően megfeszíteni.
Speciális roll up reklámok
Egyedi helyzetekre is vannak roll up megoldások. Érdemes ezekről a mindig egyeztetni a gyártóval vagy a forgalmazóval.
Létezik:
– Egyedi vagy állítható magasságú roll up
– Élelmiszer ipari felhasználásra Latex nyomtatással készített roll up
– Kültérre időjárásálló UV nyomtatással kivitelezett roll up
– Színes szerkezetek vagy végzárókkal ellátott roll up
– Két oldalról is megtekinthető dupla roll up
Minden igénynek nehéz megfelelni, de kínálatunkban megtalálja a legjobb roll up állványokat.