A közösségi média felhasználóinak milliói szerkesztik a fényképeket, mielőtt megosztják őket az interneten. Ez nincs éppen jó hatással azokra a nőkre, akik nincsenek megelégedve saját magukkal és méreteikkel.
[wp_ad_camp_1]
Egy nemrégiben végzett felmérés olyan közösségi média ikonok képeit hívta segítségül, mint Marilyn Monroe, Joan Collins és Kate Moss, és újra ábrázolták őket kiskutya-fülekkel, vicces szemüvegekkel és szivecskék segítségével, eltávolítva az összes foltot az arcukról. A 2000 közösségi média felhasználóval készített felmérés során kiderült, hogy a felmért emberek nyolcada soha semmilyen képet nem tett közzé online anélkül, hogy először ne szerkesztené meg. 74% -uk, akik szerkesztették képeiket, eltávolítják a foltokat és a bőrhibákat, 12% -uk pedig simítja a bőrt. A felnőttek egyharmada viszont egyetért azzal, hogy a közösségi média negatívan befolyásolta a testükről alkotott képet. A képeket és a kutatást a Really rendelte el, hogy elindítsanak egy új sorozatát, amelynek célja az emberek alacsony önértékelésének kezelése, és rávezetésük arra, hogy szeressék magukat, a hibáikat és mindenkit.
A tanulmány azt is megállapította, hogy 28% -uk szerkeszti a képeket úgy, hogy a lehető legvékonyabbak legyenek, míg egy további ötöde ezt úgy teszi, hogy illeszkedjen a közösségi média normáihoz. Tízből több ember bevallotta, hogy a képszerkesztést arra használja, mint lehetőséget az észlelt hibák kiküszöbölésére, 18% -uk pedig arra törekszik, hogy online bemutassa a „legjobb önmagát”. A megkérdezettek közül sokan csak a szerkesztett képeket osztják meg. A legjobb szelfi keresésekor egyharmaduk a szögekkel szokott kísérletezni, amíg meg nem találja azt, amelyik a legjobban áll, és 28% -uk ugyanezt fogja tenni a világítással. Több mint egytizedük odafigyel arra, hogy mikor készül az adott kép, ami általában röviddel a napkelte után vagy a napnyugta előtt következik be.