A Giorgio Armani, közismert nevén Armani, egy olasz luxus divatház, amelyet Giorgio Armani alapított, és főleg haute couture darabokat, bőrárut, cipőt, karórát, ékszert, kiegészítőket, szemüveget, valamint kozmetikai termékeket gyárt és tervez.
[wp_ad_camp_1]
A márka ezeket a termékeket több címke alatt forgalmazza: Giorgio Armani Privé, Giorgio Armani, Armani Collezioni, Emporio Armani (beleértve az EA7-et), Armani Jeans, Armani Junior és Armani Exchange. A márka hasznosítja az Armani név és a divat közötti társulást, kihasználva a divatipar presztízsét. 2016-ban a vállalat becsült árbevétele körülbelül 2,65 milliárd dollár volt. 2017-ben Giorgio Armani bejelentette, hogy cége bezárja két divatcímkéjét, az Armani Collezionit és az Armani Jeans-t a vállalata szerkezetátalakítási folyamatának részeként. Míg Armani Collezioni visszaolvad a „Giorgio Armani” vonalba, addig az Armani Jeans a stílusbeli hasonlóságuk és az azonos márkajelzés használata miatt keveredik az Emporio Armani vonallal.
Giorgio Armani az Emaar Properties-szel együttműködve luxusszállodák és üdülőhelyek láncolatát hozza létre több nagyvárosban, köztük Milánóban, Párizsban, New Yorkban, Londonban, Hong Kongban, Los Angelesben, Tokióban, Sanghajban, Szöulban és Dubajban. A társaság világszerte számos kávézót üzemeltet, emellett egy bár és éjszakai klub is működik. A Giorgio Armani egy csúcskategóriás címke, amely a férfiak és a nők viseletére, kiegészítőkre, szemüvegre, kozmetikumokra és parfümökre specializálódott. Csak a Giorgio Armani butikokban, speciális ruhaüzletekben és kiválasztott csúcskategóriás áruházakban kapható. A logó egy ívelt „G”, amely egy ívelt „A” karaktert egészít ki és kört képez. 2016-ban a divatház abbahagyta az állati szőr használatát az összes kollekciójában, arra hivatkozva, hogy „rendelkezésünkre állnak olyan érvényes alternatívák, amelyek szükségtelenné teszik a kegyetlen gyakorlatok alkalmazását az állatok tekintetében”.