A Garnier a L’Oréal francia kozmetikai vállalat tömegpiaci kozmetikai márkája. Haj- és bőrápolási termékeket gyártanak mindenféle korosztálynak. A cég Laboratoires Garnier néven indult 1904-ben, a francia alkotó, Alfred Amour Garnier által, az első szabadalmaztatott növényi hajápoló, a La Lotion Garnier bevezetésével.
[wp_ad_camp_1]
Az 1930-as években Garnier korai naptejtermékek gyártója volt, és 1960-ban elsőként készített állandó otthoni hajfestékeket. A L’Oréal az 1970-es években vásárolta meg a Garnier céget. Az évtizedek alatt a Garnier az 1970-es felvásárlás óta a hajfejtékektől és a hajápolástól a bőrápolásig terjedt. Azzal kezdődött, hogy egészséges szépségszakértőként imázsolták be arculatukat azáltal, hogy természetalapú megoldásokat kínáltak a szennyezés, a pattanások, az UV és a fáradtság leküzdésére. A természetes összetevőket – gyümölcsöket, magokat, rügyeket és virágokat – a Garnier „rendkívül előnyös” bőrápolási és hajápoló tulajdonságokkal társította.
Most a Garnier-t világszerte számos országban forgalmazzák, különféle termékcsaládokkal, amelyek különböző bőrtípusokat és kultúrákat céloznak meg. 1996-ban indult be egy népszerű termék, a Fructis, a Garner hajápolási és hajformázó termékcsaládja. A Garnier hajfesték palettája, a Nutrisse, 2002-ben jelent meg. 2011-ben a Garnier a TerraCycle-szel együttműködve támogatta a terméktartályok felújítását és a biológiailag lebomló termékek bevezetését. Később, 2019-ben, a GoodPlanet Foundation nevű környezetvédelmi csoporttal együttműködve létrehozták az organikus, természetes kozmetikumok új vonalát, a Garnier Bio/Bio Garnier-t. 2019-ben a Garnier elindította virtuális árnyalat-választó eszközét, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy vásárlás előtt kipróbálhassák a Garnier állandó hajszínválasztékát. A technológia használható online vagy a márka termékeit árusító üzletekben. A technológiát a Walmart és a Walgreens tesztelte.